Februarutfordringen

lørdag 7. mai 2011

Konfirmasjonskort Jente og til Gutt :)

Må si det var enkelt å lage konfirmasjonskort denne gangen, med disse leeeekre arkene fra Line, slet litt med å finne hva å bruke faktisk. Men genialt med gode gutteark, det er det lite å velge i ellers i scrappeverdenen syns jeg :)


Her har jeg brukt Englesang og Konfirmant gutt



På dette kortet har jeg stooorkost meg med alskens ark og blomster. Deilig å lage et overdådig kort igjen, det er noe med det å få virkelig boltre seg. Jeg har brukt: Klippearket Engler, Mønsterarkene: Bukett, Solveig, Lykke til, og bygdetun. Har også brukt en eldre serie med Gratulerer stempel fra Papirdesign. Det er en av mine store favoritter av alt Line har laget♥ (inni kortet) pluss de små blomstene er fra en tidligere Bryllupsserie :)

Mere kommer men som ikke passet helt sammen med konfirmasjonskortene :)

Ha en fin helg alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar