Februarutfordringen

fredag 1. juli 2011

Sommerutfordring

Det er en rekke utfordringer rundt om på ulike scrappefora med herlige oppgaver som kan løses i sommer hvis været tillater det;-).
Jeg har tatt fatt på noen utfordringer som ligger inne på Arcticscrapbooking, og benytter samtidig anledningen til å vise frem litt Papirdesignpapirer...
Dette var en oppgave hvor vi skulle lifte denne loen til Marianne D Bjørnsen. Jeg fikk så lyst til å slenge inn noen svaler fra "og du er like så", så min avviker litt fra orginalen;-).
Ellers har jeg brukt baksiden fra arket "roser" og en stripe av det nye arket "fioler er blå". Blonder og blomster er selvfølgelig også fra Papirdesign. Jeg trodde først at bildene var fra julegaveoppakking, så det kom med noen juleblomster også. Det viste seg imidlertid at det var bursdagsbilder, men jeg synes nå juleblomstene passet godt inn likevel;-)
Ønsker alle en riktig god helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar