Februarutfordringen

tirsdag 31. januar 2012

Kalenderbok

Jeg har laget meg en enkel bok med hjelp av Bind-It-All. I denne har jeg tenkt å notere ned stikkord for hver dag sånn at jeg har oversikt over hva vi har gjort i løpet av året. Merker at jeg skulle hatt en slik for fjoråret når jeg nå skal sette meg ned og gjøre ferdig et oppsummeringsalbum...
På utsiden har jeg brukt arket "Orkide".
Jeg har stemplet med tekststempel på baksiden av "Mormors hage" og festet en ramme fra Kort og godt med 3D-puter fra Papirdesign. Roser, blader og halvperler er også Papridesign sine.

              Selve boka består bare av arket "Bursdagskalender". Tekststempelet er også fra Papirdesign.


Arket "Bursdagskalender" er tosidig, og bruker man det på denne måten, trenger man bare ett ark. Helt genialt!! Det gikk kjemperaskt å lage, og den kunne selvfølgelig også vært brukt som en bursdagskalender..

Nå venter jeg bare i spenning på hva Line tryller frem av nye produkter.. Jeg har fått en bitteliten sniktitt på noe, og det er bare å glede seg!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar