Februarutfordringen

mandag 28. mai 2012

Konfirmasjonsboks

Konfirmasjoner er det hele våren. Og de fortsetter til høsten, så det vil ingen ende ta :)
Jeg har laget en boks til en kar som heter Petter.
Selve boksen er laget i Bazzill, og er som en stor fyrstikkeske (ca 4"x6"), med et kort montert på toppen. Jeg har brukt arkene Rutinert og Konfirmanten.
Motivstempelet heter Festklar.
Har pyntet med Chipboardstjerner og halvperler
Charms'ene representerer interessene harns. Gitar og fotball.
"Petter" er laget med Alfabetstickers fra Papirdesign.


Håndtaket er fra Tim Holtz, og gjør det lett å dra ut skuffen. 
Jeg la i litt silkepapir i skuffen (etter at bildene ble tatt)
Inni håndtaket har jeg fått plass til datoen for konfirmasjonen.
 
 Inni kortet er det et tekststempel fra Papirdesign
Jeg har laget en lomme til en tag, for personlig hilsen.
Litt lettere å ta ut tag'en og skrive på, enn å skrive oppå boksen.
Også her har jeg pyntet med Chipboardstjerner og halvperler.


Håper alle har hatt en flott Pinse, og er klar for ny uke.

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar