Februarutfordringen

fredag 9. november 2012

Babyboks

Hei!

Har kosa meg med babyarkene fra Herman og Emilie-serien. De er utrolig søte! Jeg er kjempeheldig som får boltre meg i Papirdesigns herlige produkter :-)

Arkene jeg har brukt er Bamsefar, rosa, og Søte små ben
Jeg har pyntet med rosa blomster, blomsterknopper og blad. På noen av rosene har jeg festet en halvperle. Papirdesign har flere ulike stjernechipboards. Denne chipboardstjernen er fra Lollipop- arket






Stempeltrykk er fra Stempelgleder



Takk for titten :-)

Kreativ klem fra Cathrine

2 kommentarer:

  1. Så nydelig. Denne hadde värt en perfekt gave till nybakte foreldre. Så fint å tre perlebandet igjennom papiret!! :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Bente :-) Koselig å få gode tilbakemeldinger fra en så dyktig dame som deg!

    SvarSlett