Februarutfordringen

mandag 23. juni 2014

Ett flygande och ett rullande kort!

Jag har skapat ännu mer kort efter utmaningar i den svenska inspirationsbloggen SWE.
Här har jag gjort ett fräscht kort i lila och vitt efter en skiss.

Jag är väldigt förtjust i Luftballonger och lila så detta kortet fick alla rätt hos mig.
Vackra lila Rosor och Pioner.

Jag har ju en son och det blir en del kalas att gå på hans del. Såklart gör mamman (jag) handgjorda kort att ta med tillsammans med paketet. Här blev det ett kort med Fotbollstema.


Jag har använt följande material från Papirdesign:
Mönstrat papper: PD 14879 Gratulerer lila, PD 14880 Fotballer, PD14878 En ny vår
Blommor: Pioner lila, Rosor lila large, medium och small.
Dekorationer: Chipboard stjärnor, Enamel dots svarta

Många kramar från Ulrika!

1 kommentar: