Februarutfordringen

lørdag 21. juni 2014

Scrappelyst med Papirdesign - Bloghopp

Hvis du har kommet hoppende inn til oss etter å ha vært innom Scrappelyst og DT-jentene der, er du straks i mål... Hvis ikke - anbefaler vi virkelig at du tar deg en rask tur innom Scrappelyst så du får blitt med på moroa!!

Scrappelyst har en blogghopp i samarbeid med Papirdesign. Vil du være med på en inspirasjonsrunde og i tillegg ha STORE sjanser til å vinne flotte premier?

Blant de som deltar ved å kommentere i blogghoppinnlegget i alle bloggene i blogghoppen (se lista under) trekkes det ut 3 vinnere som hver får SUPRE stempelpakker fra Papirdesign. I tillegg trekkes det RAK blant de som kommenterer i hver av bloggene til TeamScrappelyst. Og ikke nok med det - vi har også en liten overraskelse til en av dere som kommenterer i vår post også....

Vi jentene i Papirdesign-teamet fikk skikkelig Scrappelyst da vi fikk høre om Blogghoppen - så noen av oss kastet oss over utfordringer du nå finner hos Scrappelyst. En utfordring er å scrappe noe maskulint, mens den andre er en artig "grublis"-oppgave hvor man skal ta utgangspunkt i en av deres mange tutorials.
Resultatene våre ser du her:

Ulrika: 
Jag valde att göra en manlig layout. Min son är galen i allt som har hjul eller en motor!




Material från Papirdesign:
Papper: PD 14896 Fashion, PD 11566 Turkis, PD 14895 Sykkelritt
Dekorationer: Rosor Turkos large, medium och small. Rosor Svart medium. Rosor Grå medium och small.


Renate:
Jeg har også lagd en maskulin layout, av gutta i mitt hjerte :)

Og her har dere et par ekstra nærbilder:



Produkter:
Skolestart PD 13847 Tavle, Forventning PD 14891 Dataspill,
Forventning PD 14874 Gratulerer, blå, Data- Lykke PD 13751 Web
Stempel: PD 13790 Hei på deg, PD 13796 Kretsbrett, PD 13795 Fri som fuglen
Alfabetstickers PD 101 Hvit
Chipboardhjerter, kledd med papir
Button, Dotter, 3d- Limputer

Marianne:
Jeg tok også først tak i utfordringen "lag noe maskulint"..
Etter at layouten var mer eller mindre ferdig, fant jeg ut at jeg måtte sverte litt mer rundt kantene, og "splætte" litt også, for jeg synes ikke den så spesielt maskulin ut.. MEN - det er jo en gutte layout, så da er det vel pr. definisjon maskulint vel..
Det herlige blå arket er fra "Marias Verden", og jeg har brukt en rekke stempler på bakgrunnen - som også er tonet litt ned med gesso.

Produktliste:
Papirer: PD 14914 Gaver, PD 14874 Gratulerer, blå
Stempler: PD 13771 Piler, PD 13787 Ferie, PD 13790 Hei på deg
Annet: Chipboard, grønne og svarte dotter.

Lise: 

Vi har visst lagt oss på den maskuline linja hele gjengen. Jeg har laget et bursdagskort:

Produkter:
PD 13756.....med sko
PD 13847 Tavle
PD 12701 Dongeri
Til en mann (stempel)
Chipboardstjerner og Dotter

Cathrine:

Jeg har utfordret meg selv og laget et maskulint kort jeg også :-) Lager jo så mange romantisk blonde/blomster-kort, at mannekortene blir neglisjert over en lav sko. Så denne maskuline oppgaven måtte jeg bare gjøre! Har ikke brukt en eneste blomst ;-)


Materialliste:

PD 632 Chipboardstjerner, Grunge.
PD 14899 Klippeark, Stilige karer
PD 14889 Mønsterark, Forventning/ Trevegg
PD 14888 Mønsterark, Forventning/ Jacob og Jenny
PD 13754 Mønsterark, En herremann/ En herremann med bart
PD 13794 Ord til deg
PD 13798 Pad og pod
PD13800 Kamera

Linn:

Jeg har valgt å prøve meg på "grublis"-oppgaven. Hvor man skulle ta utgangspunkt i Scrappelyst sine tutorials. Og det er så mange flotte man kan velge mellom. Anbefaler alle å ta en titt inn der altså! Jeg kombinerte to hvor det var bruk av Molding Paste og DIY av en blikkboks. Her er min løsning på oppgaven:


Produktliste:
Mønsterark: 
PD 14896 Fashion
PD13847 Tavle
Stempel: 
PD 13798 Pad og pod
Pynt:
Båndpakke-Knallfarger 6202 
Kakeservietter/Doilies (3 pakning med røde, hvite og rosa doilies)
Diverse Dots i mange digge farger




Så da er det bare å bli med på siste hoppen, eller start øverst på lista her og bomp i vei :

Papirdesign (du er her)

og nå hopper du tilbake til 
Scrappelyst for å kommentere og bekrefte at du har deltatt.

Siste frist for å delta på blogghoppen er 4.juli klokka 20.00.
Husk å legg igjen en kommentar her også hvis du vil bli med i trekningen av vår lille overraskelse;-)


41 kommentarer:

  1. Utrolig moro at dere slenger dere med på utfordringene våre i Scrappelyst. Så flotte bidrag. Ser, nyter og lar meg blir inspirert. Ha ei super helg og en fin sommer.

    SvarSlett
  2. Åååå, nå er jeg så stappfull av inspirasjon at jeg ikke har tid til å sitte her lenger! Herligheter fra ende til annen med mine desiderte favorittprodukter! Love it!! Tusen takk for inspirasjon og fantastiske produkter! :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig mye flott dere har laget. Her var det enormt mye inspirasjon å hente. Jeg er dypt imponert!

    Takk for det supre samarbeidet med oss i Scrappelyst!

    Kristin hos Scrappelyst

    SvarSlett
  4. Så utrolig mye flott dere har laget. Her var det enormt mye inspirasjon å hente. Jeg er dypt imponert!

    Takk for det supre samarbeidet med oss i Scrappelyst!

    Kristin hos Scrappelyst

    SvarSlett
  5. Perfekt start på dagen å hoppe rundt å få en hel del inspirasjon! Godt det ikke er noen planer for dagen før om noen timer og sola har gjemt seg bak en sky. Rett på scrapperommet.... Takk for flott inspirasjon alle sammen!

    SvarSlett
  6. Du og du....her var det mye flott inspirasjon :) Jeg suger til meg inspirasjon som en svamp. Tusen takk :)

    SvarSlett
  7. Her var det inspirasjon i søkk og kav. Så deilig etter en skikkelig "tørkeperiode". Takk!! Så mye fint!!

    SvarSlett
  8. Herlighet så mye lekkert! Her var det masse inspirasjon å finne. Lekre produkter :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  9. Her var det mye lekkert og jeg fikk masse inspirasjon! Så nå iler jeg snart inn på rommet for å kose meg videre. Takk for all inspirasjon :) Ha en strålende lørdag :)

    SvarSlett
  10. Da har jeg hoppet rundt hos jentene i Scrappelyst, og er proppfull av inspirasjon og tips. Så kommer jeg inn til dere og blir blåst over ende!!!! Milde himmel for noen fantastiske bidrag dere har laget!!!!!! Dere har noen utrolig dyktige jenter!! Her må jeg spare på flere av bidragene!! Og her er det mye som må i handlekurven på neste tur ser jeg. Dette toppet virkelig hoppen!

    SvarSlett
  11. Herlighet, så mye lekkert, stilig og tøft :) takk for inspirasjonen! Nå hopper jeg videre til siste stopp ;)

    SvarSlett
  12. Så mye flott dere lager! Og jeg må si at jeg tar av meg hatten for dere og for alle godsakene deres!
    Takk takk takk!

    Klem og god sommer fra Kreatyra! :D
    Hopp hopp!

    SvarSlett
  13. Her var det jammen mye lekkert å la seg inspirere av! Tusen takk!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  14. Her var det utrolig mye flott :-)

    SvarSlett
  15. Utrolig mye flott, kjempefin inspirasjon.

    Klem Heidi

    SvarSlett
  16. Utrolig mye flott, kjempefin inspirasjon.

    Klem Heidi

    SvarSlett
  17. Her var det tonnevis med inspirasjon å hente! Kjempe fine!

    SvarSlett
  18. Her var det mykje flott til gutta boys! Takk for inspirasjon :)

    SvarSlett
  19. Her er det massevis av inspirasjon :) Nydelige kreasjoner. Jeg er imponert over all kreativiteten som finnes blant alle disse flinke damene:)

    SvarSlett
  20. Her var det masse maskulin inspirasjon... Artig med den hermetikkboksen også... hopper videre jeg.

    SvarSlett
  21. Mange flotte LO'er, herlige farger.
    Mye inspirasjon å finne her!

    SvarSlett
  22. Så utrolig flotte prosjekter, det er umulig å ikke la seg bli inspirert. Dere er virkelig en dyktig gjeng!

    Katrine, Scrappelyst

    SvarSlett
  23. Her var det utrolig mye lekkert! Gøy at dere slenger dere med på utfordringene våre!

    Hege, Scrappelyst.

    SvarSlett
  24. Her var det veldig mye lekkert! Takk for inspirasjon! :-)

    SvarSlett
  25. Kjempegøy at dere slenger dere med i utfordringene våre hos Scrappelyst!

    Veldig lekre prosjekter alle som en :)

    SvarSlett
  26. Så utrolig mye flotte Lo'er og kreativ utfoldelse her. Virkelig kjekt å få litt påfyll i den "maskuline" kreativitetsboksen.

    Da er det siste hoppen tilbake til Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  27. Der er bare så meget flot at se på turen rundt. Flot flot inspiration.

    SvarSlett
  28. Wow! Jeg har mistet munn og mæle! For noen flotte maskuline LO! Helt utrolig tøffe! DT jentene er dyktige. :)
    Jeg bare digger arkene deres! Så mange lekre produkter! Hmm... mon tro hvor skattepengene finner sin vei? :)

    SvarSlett
  29. Wow wow wow wow wow, kan jeg anna si!!!!!Her var det så utrolig mye supernydelig dere har laget. Det var det enormt mye inspirasjon å hente, så NÅ MÅ jeg shoppe helt klart........bilder er laget i hodet. Jeg er så imponert så imponert <3 <3 3!Dette var det virkelig morsomt å være med på <3 <3 Nå hopper jeg i mål, og krysser fingre !!! FAntastisk jobb alle som har produsert har gjort :) Super moro!!!!

    SvarSlett
  30. Tusen hjertelig takk for herlig inspirasjon <3 SKikkelig flotte LO'er, kort og bokser.
    Bøyer meg i hatten!

    SvarSlett
  31. Så mye fint dere har lagd :-)

    SvarSlett
  32. Her virkelig oser det av inspirasjon. Takk fro titten og jeg hopper til sistestopp!

    SvarSlett
  33. Ja, her var det mye lekkert!!! Tuuusen takk for inspirasjonen :) Klem, Synnøve

    SvarSlett
  34. Så flotte farger... så utrolige detaljer. Blir skikkelige inspirert av siden :)
    Tusen takk og god sommer :)

    SvarSlett
  35. Så mye flott det var her:) Alltid fint med litt ny inspirasjon.
    -Jeanett-

    SvarSlett
  36. Takk for masse flott inspirasjon :-) Så mye lekkert dere har laget :-)

    SvarSlett
  37. Så mange nydelige og inspirerende bidrag det var her. Produktene fra Papirdesign er så absolutt blandt mine favorittprodukter for tiden.

    SvarSlett
  38. Masse fin inspirasjon og hente her:-) tusen takk.

    SvarSlett
  39. wow, bøyer meg i støvet altså, såååå mye lekkert!!! :D

    SvarSlett