Februarutfordringen

fredag 18. juli 2014

Et bursdagskort

Det er fredag - sommer, og jeg skal straks i 75-års lag og da er det obligatorisk med et kort - og ikke av det enkleste slaget. Ikke det at dette er så avansert at det gjør noe, men jeg er jo egentlig tilhenger av litt enkle og raske kort..

Jeg skulle gjerne ha vist frem noen av alle de nye blomstene som har kommet, men det får bli på et litt senere tidspunkt.Her har jeg kost meg med yndlingsblomstene mine - Pioner og småblomster.
Jeg har bare brukt ett mønsterark på dette kortet, men har brukt begge sider.. Synes dette passet godt til mottageren. Hun har masse pioner i hagen og er en skikkelig strikke- og hekledame.. Tagen med "gratulerer" er klippet ut av en stripe på arket..

Siden det er stor-bursdag har jeg gjort litt ut av innsiden også, men kun på den ene siden.  
Dette tekststempelet likte jeg også godt:-)

Produktliste:
Ark: PD 13742 Et hav av roser, 
Blomster: Pioner - rosa og hvite, småblomster - rosa, blomsterblader
Stempel:  PD 13812 Livet 
Annet: Rosa krystaller

Ønsker dere alle en fortsatt god sommer og en riktig god helg.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar