Februarutfordringen

fredag 23. januar 2015

Gratulerer med dagen!

 Hei scrappere!

I dag har jeg et gratulasjonskort å vise dere. Her har jeg også fått prøvd de nye klistremerkene til Papirdesign, og jeg elsker disse! Så geniale :-) Jeg har klippet merkene litt til slik at de ble passe store til mitt prosjekt. Teksten på klistremerkene er mørk grå, sort, brun, grønn, rød, blå og rosa. Litt for enhver anledning og smak. Til dette kortet har jeg brukt de merkene som er mørk grå.


Her ser dere et nærbilde av klistremerkene og endel av det store utvalg av blomster Papirdesign har i sitt sortement.


Klippearkene med vintagemotiv er jeg kjempeglad i å bruke.

Materialliste:

PD 14876 Forventning- Shabby Damask
PD 14941 Klistremerker- Bursdag
PD 14901 Klippeark- Vakre damer
Krystallswirl
Blanke krystaller
Søte blomster- Blå
Rufsete knopper- Blå
Tulipaner- Hvit
Små Gardenia- Blå

Håper dere lar dere inspirere og at dere får en superflott helg.

Stor kreativ klem fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar