Februarutfordringen

fredag 9. januar 2015

Mitt siste julekort på mange måneder :-D

Hei alle sammen, og godt nytt år!

Tenk at det er 2015 allerede! Nytt år og uendelige mange muligheter på scrapperommet ;-) I dag tenkte jeg å vise dere et kort som ble publisert i julebladet til "Ett Trykk". Oppgaven var lilla jul, så da var det bare å hive seg til å finne lilla ark som kunne fungere som julepapir. Jeg har brukt papir fra serien "Forventning" og "God Påske". Men du vet hva de sier; "Jula varer helt til påske", så da tenkte jeg det var greit å bruke dette mønsterpapiret også ;-)
Selve kortet er flettet sammen som en julekurv, og malen til denne har jeg laget selv.




Materialliste:

PD 13762 God Påske- Mot vår
PD 14878 Forventning- En ny vår
Stempel- Tag
PD 10611 Klippeark- Julebilder
Diverse roser og roseknopper

Ønsker dere alle en flott og kreativ dag videre :-)

Stor klem fra Cathrine

1 kommentar:

  1. Nydelig kort.
    Fint med blondekanten rundt.
    Lekkert med lilla.

    SvarSlett