Februarutfordringen

fredag 2. oktober 2015

Juleugle og gavepose


I dag viser jeg frem to prosjekter jeg har lagd for 
Papirdesign.
Jeg har endelig børstet støv av copcicstusjene mine, og det var en sann fryd
å ha lyst til å fargelegge motiver igjen.

Det første kortet er fargelagt med Copics og er 
en nydelig liten juleugle som ønsker alle en god jul.




Produkter:
Mønsterark: PD 15084 Til ettertanke/Snøvær
Stempler:PD 14949 Snøfnugg, PD 14919 Juleugle, Vinterhilsen
Annet: Glitter Chipboard, bånd fra hvit båndpakke


*************************************************


Det andre prosjektet er en pose som jeg har dekorert med de nyeste mønsterarkene og diesene til
Papirdesign.





Produkter:
Mønsterark:PD 15081 Til ettertanke/Gave til far
Stempler: Vinterhilsen
Dies: PD 15053 Julehilsen
Annet: Glitter Chipboard

Ha en riktig så flott fredag.
Klem fra



1 kommentar: