Februarutfordringen

mandag 8. februar 2016

Eksplosjonsboks med fotballtema

I dag tenkte jeg å vise dere litt flere bilder av eksplosjonsboksen jeg laget til februarutfordringen "Begivenheter", som ble publisert her i bloggen i går.  Gjør dere klar til et bilderas :-)

Mal til boksen fant jeg hos Scrappelyst. Jeg har brukt et blått ark fra "Monokromatisk" som base for boksen, og kledd den utvendig med mønsterark fra serien "Forventning".  Med to fotballgutter i hus, er disse arkene helt perfekt.



Jeg har pyntet med klistremerker og dotter.


På lokket har jeg stanset ut "Hipp Hurra" i mosegummi, stemplet og pyntet med dotter.


Slik ser boksen ut innvendig: Jeg har brukt mønsterark fra "Forventning" og "Hell og Lykke".


Jeg har pyntet hver side litt forskjellig.  Her har jeg stemplet med sirkelstempel og limt den på en liten svart kakeserviett.


Her har jeg brukt stempel og klistremerker med tekster som passer til mottaker av boksen.




På denne siden har jeg stemplet med vannmerkepute og embosset med hvitt embossingpulver.  "Gratulerer" er stanset ut i mosegummi.


I midten på boksen har jeg laget til et skrivefelt hvor man kan skrive en personlig hilsen til mottaker.
Jeg har pyntet med dotter.


Her ser dere nærbilde av lokket til boksen:

Produkter jeg har brukt:
Ark: Forventning: PD 14880 - Fotballer, PD - 14881 - Fotballkamp. Monokromatisk: PD 15093 - Blå 2, Hell og Lykke: PD 15040 - Fotballsko, PD 15041 - Ballbinge
Dies: PD 15060 - Hipp hurra, PD 15063 - Gratulerer 3
Stempel: PD 14920 - Kuleste gutten, PD 14959 - Til Han, PD 14923 - Du er flott, PD 13765 - Go' gutten 
Klistremerker/Stickers: PD 108 - Blå, PD 14941 - Bursdag, PD 15045 - Morroklumpen, PD 15046 - Perfekt
Annet: Blå dotter



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar