Februarutfordringen

onsdag 4. mai 2016

Tag-kort, mannekort og lilla konfirmasjon

I dag har jeg tre kort til dere.. Et gratulasjonskort til mann - ett til dame, og ett konfirmasjonskort.. Vi starter med mannekortet.. Vi skulle gå sammen mange og kjøpe ei litt dyr klokke, og da måtte jeg lete frem i eldre arkserier for å finne dette flotte arket..

Produkter:
Papir: PD12657 Kjekt å ha, Klippeark -mann
Dies: 15127 De beste
Annet: Brune alfabetstickers


Jeg har også funnet frem en tag, lagd med ark fra "Forventning", blomster, motiv og stempler.
Produkter:
Papir: PD15027 Sammen for alltid, PD15039 Bunad, klippeark piker
Blomster: Hvite rufseroser, hvite søte blomster, rufseknopper
Stempel: PD14960 Til henne
Annet: Chipboard, brun blonde, halvperler


Det er konfirmasjonstid for svært mange ungdom der ute. I siste kolleksjonen til Papirdesign var det mange lekre ark, men jeg har her dukket i restebunken min og fant frem noen eldre lilla ark. Dies - på både utsiden og innsiden sammen med blomster og stempler.. Kartongen er også fra Papirdesign. 

Produkter:
Ark: PD14878 En ny vår, PD13767 Mot vår, lilla kartong
Stempel: PD12668 I anledning dagen 
Dies: PD15059 kjære, gratulerer med dagen
Blomster: Blader 1cm, søte blomster - lilla, hortensia - lila,
Annet: 3D-puter


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar