Februarutfordringen

mandag 27. juni 2016

Bryllup - LO

God morgen!
Sommer og kanskje spesielt Sankt Hans er høytid for bryllup.  Jeg har derfor laget en bryllupsLO, som jeg har lyst til å vise dere idag.

Jeg har brukt et av mine favoritt-ark fra serien "Muligheter" som bakgrunn.  Det er faktisk så fint at jeg nesten ikke får til å bruke det. Det må "spares" til riktig anledning.  Siden bildet er fra et bryllup, av to staute karer i dress og slips, har jeg valgt å holde LOen enkel og ren i stilen. Jeg har kun brukt et enkelt bakgrunnsstempel på bakgrunnen og mønsterark i duse fargetoner bak bildet.


Jeg har pyntet enkelt med blomster i samme fargetoner som mønsterarkene og et par dotter.


Litt nærmere bildet av hvordan jeg har brukt bakgrunnsstempel på bakgrunnen.


Produkter fra Papirdesign:
Ark: "Muligheter": PD 16139 - Dine drømmer, PD 16159 - Vår i luften, PD 16146 - Naturligvis, grå.  "Hell og lykke": PD 15026 - Sammen for alltid, grå.
Stempel: PD 13788 - Bakgrunner
Blomster: Kirsebærblomster - grå, Søte blomster - vintage lilla, Roser - grå.
Klistremerker: PD 102 - Alfabet, lys rosa/lilla.
Annet: Dotter - lilla.


1 kommentar: