Februarutfordringen

mandag 28. november 2016

Tøffeste jenta

God morgen alle sammen!

I dag har jeg lyst til å vise dere en LO av ei fornøyd lita frøken, som har fylt 3 år siden sist jeg blogget for Papirdesign.  En så stor dag fortjener selvfølgelig både fotoshoot og dokumentasjon i form av en LO, så her kommer den...

I den nyeste julekolleksjonen til Papirdesign, "Gledelig jul", er det noen utrolig fine blå vinterark. Disse er som skapt til "frostkjolen" til frøkna, så papirvalget på denne LO-en ble lett.  Jeg har brukt litt akrylmousse på bakgrunnen, ellers er LO-en bygget opp med mønsterpapir og kakeserviett.  Blant årets juleark er noen ark beregnet til PL/lommescrapping.  Tekstsirkelen i øverste hjørnet er stanset ut fra et av disse.  Jeg har pyntet LO-en enkelt med et par klistremerker, blomster, og halvperler.


Produkter jeg har brukt:
Ark: "Gledelig jul": PD 16199 - Snø i luften, PD 16216 - Vinter og snø, PD 16200 - Kristtorn, blå, PD 16233 - julaften, PD 16218 - julemorgen.
Blomster: Roser 1,2 cm - lys blå, Kirsebærblomst - blå
Klistremerker: PD 15044 - Frøken fryd.
Annet: PD 817 - Kakeserviett, 15 cm, button, halvperler - hvite.


Kreativ hilsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar