Februarutfordringen

fredag 24. februar 2017

Kreativt team, Lene og Ann Kristin


Vårt nye kreative team er satt sammen, og gjett om vi gleder oss til å vise dere hvem vi har fått med på laget vårt. Vi er veldig fornøyd, stolt og forventningsfull til dette teamet, og håper at dere hjemme gleder dere like mye som oss.  I løpet av helga vil hele teamet bli presentert, så her er det bare å følge med.

Første dame ut er Lene Suhr som har vært sammen med oss i to år allerede. Lene var på vårt forrige team, og vi er strålende fornøyd med at hun vil fortsette et år til. Velkommen Lene, vi gleder oss :-)



Jeg heter Lene Suhr, bor i vakre Alta og har drevet med papirhobby i mange, mange år. Jeg er gift og har en datter på 15 år. Min karriere innfor denne hobbyen har vært innom mange ulike design team, som North Star Stamps, StampARTic, UnikHobby, The Paper Nest Doll og My Besties. For tiden er jeg også gjestedesigner hos Ettrykk. Jeg har begynt på mitt 3.år hos Papirdesign- og STORtrives sammen med de nydelige produktene og alle flotte designere og "sjefen over alle sjefer" Line <3
Tusen takk for fornyet tillit <3


Produkter:
Ark: PD 17298 Morgendugg,  PD 17279 Badeender
Dies: PD 16202 Dies Ramme 2, PD 16171 Dies ramme
Blomster: Hvite kirsebærblomster, pioner, gardenia, roser
Stempel: PD 13766 Ekte venner
Annet: Hvite perler, Utstansede ord og uttrykk- "din dag" og "Hjerter"



Andre dame ut i dag, er Ann Kristin Ottesen. Velkommen skal du være, vi gleder oss masse til å se hva du skal lage av våre produkter.




Jeg heter Ann Kristin Ottesen, og er 1980-modell. Jeg kommer fra Brumunddal, her bor jeg med min mann og to døtre. Jeg elsker denne hobbyen, som har hatt stor plass i livet mitt siden 2010, da jeg oppdaget scrapbooking. Siden har det utviklet seg både til kort, PL og diverse andre papirprosjekter. Jeg er også DT hos Scrappelyst, og har tidligere vært på DT teamet til Storyteller, TeamScrapping samt GDT hos Ett Trykk 2015/16. Jeg er veldig stolt over å kunne være med på Papirdesign sitt team i 2017. Jeg elsker produktene, og gleder meg masse til å kreere med de dette året.


Her har jeg dekorert en stor tag på 13x27cm til en konfirmant.
Jeg har brukt stilige papirer fra den nye serien "Dagen er din". "

Produktliste:
PD 16137 Håpefull
PD 17292 Fremtidsplaner
PD 18169 dies Mann
PD 631 chipboard stjerner : drøm
PD 14941 Bursdag
PD 15062 Konfirmant 2
PD 14964 Nesten mann
PD 13813 Kul
Dotter

GIVE AWAY

I forbindelse med nytt kreativt team, har dere mulighet å vinne mange flotte premier. Hver enkelt designer har en liten give away i deres blogg. For å vinne, må du legge igjen en hyggelig hilsen hos de designerne du besøker, i tillegg må du følge Papirdesigns blogg.

God helg fra alle oss :-)

4 kommentarer: