Februarutfordringen

torsdag 23. februar 2017

TUSEN TAKK!

De to siste årene har vår kreative team inspirert oss til å lage flotte kort, LOer, esker og mere til. De har alle som en, vært gode ambasadører for Papirdesign, og jeg er superstolt over alle de flotte prosjektene som er publisert. Det er kult å gi seg "på topp", og det er akkurat det de nå gjør. Det er vemodig og trist å si farvel til dette flotte teamet, dere har jobbet hardt og fremmet produktene til Papirdesign på den aller beste måten. Jeg er ydmyk, stolt og utrolig fornøyd med dere alle sammen. Det finnes ikke ord som kan utrykke min takknemlighet


RENATE SARASSEN

Tusen takk for to fantastiske år på dette super- teamet!
En dyrebar eventyrreise, hvor alle mine scrappekolleger har vært til stor inspirasjon ♥
Det har vært en ære å få lov til å boltre seg med Papirdesigns flotte produkter!
Jeg takker så mye for tilliten,
og håper at også jeg har klart å inspirere noen der ute ♥
Stor scrappeklem fra Renate

 



HEGE LØNNING

Med dette kortet ønsker jeg å si tusen takk for meg her hos Papirdesign.  Det har vært en stor ære å få være del av teamet her i to år. Jeg har storkost meg gjennom hele perioden. Papirdesign er og blir min favorittprodusent nr 1, så det å få lov til å boltre seg i disse fantastiske produktene og være med på å inspirere andre, har vært som en drøm for meg. Tusen takk, Line, for at du gav meg tilliten, og tusen takk til resten av teamet for samarbeidet.  Da gjenstår bare å ønske det nye teamet masse lykke til fremover, og jeg gleder meg til å følge med på det dere tryller frem.

 



LENE SUHR 

Jeg vil med denne Tag'en takke for min tid sammen med utrulig dyktige og inspirerende kunstnere på design teamet. Det har vært en stor ære å jobbe sammen med dere og jeg gleder meg til å følge dere videre i bloggverden. Vi sees der ute❤

Klem fra Lene 





HILDE RØYSEHAGEN

Tiden går fort når man har det gøy. Og jeg tenkte at det ville være fint å plukke fram mitt første DT bidrag igjen. Tusen takk for 2 fantastiske år med Papirdesig.







METTE RØNNING BUSKUM

Da var tiden inne for å takke for seg. Det har vært to fantastiske år og det er en ære å fått lov til å være med så lenge. Det har vært en sann glede å kunne boltre seg fritt i Papirdesign sine flotte produkter.
Jeg ønsker Line og det nye teamet lykke til videre.
      



 



SYNNØVE BJELLAND




 LINDA GRØVAN ÅRRE

Dette blir mitt siste innlegg som DT for Papirdesign, så jeg vil først bare benytte anledningen til å takke for to fantastiske år! Jeg har kost meg masse, og håper jeg har klart å inspirere dere litt, samt å få vist frem de fantastiske produktene på en måte som yter dem rettferdighet! Tusen takk for meg! :)






ARNLAUG KOPPANG

 På min siste layout har eg virkelig boltra meg i blomsterhavet du finn hos Papirdesign. Blomster og nydelige papir er det første eg ser for meg når nokon nevner Papirdesign. Så då håper eg at min siste
layout faller i smak og at eg har ytt desse nydelige produkta rettferdighet. 
Tuuuuuusen takk for meg:-)


CATHRINE SANDVIK

Å få være en del av det fantastiske Papirdesignteamet er utrolig inspirerende! Det er en gjeng herlige damer som gir meg masse inspirasjon. Produktene vi får boltre oss med er fantastiske, og kvaliteten er topp! Tusen takk for alle de fine årene jeg har fått være en del av Papirdesign's kreative verden. Jeg føler meg så utrolig takknemlig! Vi sees der ute :-) Klem fra meg!

KRISTINE HENANGER


Tusen tusen takk for to fantastiske år!
Tiden har gått så fort, men sånn er det i godt selskap ;)
Det har vært en inspirerende reise og et herlig team ♥
Takk for tilliten Line ♥ Det har vært en ære å få være designer for Papirdesign, og få være kreativ med så fantastiske produkter ♥
Takk for meg :) 



TUSEN, TUSEN TAKK
DERE ER FANTASTISKE

3 kommentarer:

  1. Takk til alle sammen.
    Har vært fantastisk å følge dere her på bloggen og dere har inspirert meg mye med deres bidrag.
    Lykke til videre

    SvarSlett
  2. Jeg har virkelig kosa meg med å beundre alt det fine dere har laget�� Synd at alle dere slutter her..

    SvarSlett