Februarutfordringen

mandag 11. desember 2017

Luke 11

Hver dag frem til julaften, har dere anledning til å vinne flotte premier  Alt dere trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar i innleggene vi legger ut.
I tillegg til å være med på den aktuelle dags premie, vil du også få et lodd til årets julegave fra Papirdesign - som trekkes på julaften 





Vinner trekkes etter kl 21.00 hver kveld, så for at du ikke skal gå glipp av noe, legg deg gjerne til som følger av bloggen vår, Facebook og/eller Instagram 


Dagens luke:


I dag har jeg dekorert en eske med Toffifee. Jeg synes at det er supre julegaver å gi bort.



Produkter:
Ark: Papirer fra serien Julestemning.
Dieser: Snøfnugg, stor PD 17308  God jul.
Chipboard, snøkrystaller
Blomster.

Jeg håper at du finner inspirasjon.



44 kommentarer:

  1. Så flott eske, Merete :-)

    -Helle-

    SvarSlett
  2. Nydelig eske, og jeg finner alltid inspirasjon på bloggen deres �� Hilsen Siv Eilertsen

    SvarSlett
  3. Flott eske. No fekk eg tips til bruk av buttensane mine😀👍🎅

    SvarSlett
  4. Koselig eske! De blå jule papirene fra Papirdesign er helt herlige.

    SvarSlett
  5. Nydelig eske. Smart måte å bruke knapper på 💞

    SvarSlett
  6. Nydelig. Innhold blir helt uvesentlig med slik innpakning. Fortsatt god advent.

    SvarSlett
  7. Lekker vinterpyntet eske!
    Klem Ninni H.

    SvarSlett
  8. Åhh, for en nydelig eske. Jeg kunne ønske jeg klarte å pynte like fint i "høyden" som deg :)

    SvarSlett
  9. Nydelig dekorert Toffifee eske :)

    SvarSlett
  10. Nydelig eske - og superfine tekster på stempelplata :))

    SvarSlett
  11. For en flott eske! Heldig er den som er mottaker :)

    SvarSlett
  12. Nydelig pyntet! Og Herlige Vinterlige farger! Diesene du har brukt er Nydelige rett og slett!

    SvarSlett
  13. Kjempefin eske! ...og flott stempelpremie!
    Mh Anita T.

    SvarSlett
  14. Gorgeous. Love that vintage picture. Hugz

    SvarSlett
  15. Så fin eske med mange detaljer!

    SvarSlett
  16. Nydelig toffifee eske!

    Hilsen Anita Østebøvik Olsen

    SvarSlett
  17. Nydelig toffifee, og et herlig stempel som premie :-)

    SvarSlett
  18. Så nydelig eske!
    Hilsen Lilly K.

    SvarSlett
  19. Flott eske og fin til å gi bort. :)
    Hilsen Nina C.

    SvarSlett