Februarutfordringen

søndag 17. desember 2017

Luke 17 - Videotutorial

Hei alle sammen...

I dag er det min tur til å åpne luke 17 sammen med dere... og her har vi gjemt en liten videotutorial (som du finner lenger ned i innlegget her) på denne kaffeesken.



Hver dag frem til julaften, har dere anledning til å vinne flotte premier  Alt dere trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar i innleggene vi legger ut. I tillegg til å være med på den aktuelle dags premie, vil du også få et lodd til årets julegave fra Papirdesign - som trekkes på julaften 

Vinner trekkes etter kl 21.00 hver kveld, så for at du ikke skal gå glipp av noe, legg deg gjerne til som følger av bloggen vår, Facebook og/eller Instagram 
I helgene trekkes vinner etter kl 21.00 søndag. 

Premien som er gjemt bak luke 17 er denne fantastiske stempelplaten


Jeg hadde det kjempegøy med å lage denne esken, om som du sikkert forstår er den til ei som har bursdag i januar...


Og her skal du få videoen (produktliste og malen kommer lenger ned i innlegget):


Som du ser har jeg kost meg skikkelig.  Jeg har planer om å lage en slik eske for hver måned i 2018 og gjerne i ulike størrelser Så hvis du vil bli med meg på dette prosjektet neste år hadde det vært fantastisk gøy..


Til denne esken brukte jeg akkurat et ark med mønsterpapir (ganske akkurat til å dekorere sidene) og et ark med bazzill (der hadde jeg biter til overs som er super å stanse ut små ting fra)


På malen under her vær obs på at den som er skravert bort er feil... Hadde helt glemt av denne feilen (og siden min gamle data har kræsjet fant jeg ikke filen på data, derfor ble det slik... heldigvis har jeg kopi i en perm av alle maler jeg selv har laget)


Jeg har brukt følgende produkter
Ark:
Julestemning - kalender 2018 - PD17355
Kaffepause - kaffekunst - PD17272
Dies:
blad - PD17264
Blomster:
Gardenia
Kirsebærblomst
Roseknopper
Annet:
Perler brun

Da vil jeg med dette ønske deg en strålende tredje søndag i advent (tenk nå er det bare en uke igjen..)

Klem fra



49 kommentarer:

  1. Flott eske. Supert med tutorial 😀

    SvarSlett
  2. Flott eske og tut som skal prøves :-)

    SvarSlett
  3. Så fin! Tack för videon! :)

    SvarSlett
  4. Flott eske og så fint med video...den ga god inspirasjon!
    Mh Anita T.

    SvarSlett
  5. Takk for videoen, super inspirasjon. Flott eske💖

    SvarSlett
  6. Lekkert!! Takk for video. Det blir enda flottere enn på bilder :)

    SvarSlett
  7. For en nydelig eske. Wow. Takk for video. Kjempekoselig at du deler :-) Hilsen Siv Eilertsen

    SvarSlett
  8. Herlig eske!
    Tusen takk for video og flott inspirasjon!

    SvarSlett
  9. Flott eske!
    Hilsen Anita Østebøvik Olsen

    SvarSlett
  10. Flott eske ☺ Tusen takk for mal

    SvarSlett
  11. Kjempe flott eske tusen takk for mal 😍

    SvarSlett
  12. Wow ��

    SvarSlett
  13. Flott tut og nydelig eske ❤

    SvarSlett
  14. Så flott gaveeske du har laget 💖og fint med "oppskrift" 👍

    SvarSlett
  15. Kjempeflott gaveeske og tutorial :)

    SvarSlett
  16. Kjempe stilig og flott eske 😃👍🏼

    SvarSlett
  17. Så lekker eske, og flott med tutorial ♥

    SvarSlett
  18. Nydelig eske og supert med tutorial👍🏻

    SvarSlett
  19. Så gøy! Kjempefin eske :D
    Gleder meg til å prøve :D

    SvarSlett
  20. Lekkert. Takk for mange gode tips.

    SvarSlett
  21. Beautiful box. Thanks for the measurements. Will look forward to seeing your monthly creations in 2018. Might even try one myself LOL. Hugz

    SvarSlett
  22. Takk for inspirasjon! :-)
    Hilsen Nina C.

    SvarSlett
  23. Flott eske og flott inspirasjon!
    Hilsen Lilly K.

    SvarSlett
  24. Inspirerende design. Artig å lage esker��
    Hilsen Margareth A.

    SvarSlett
  25. WOW! Så stilig eske du har laget :)

    SvarSlett
  26. Flott eske i veldig passende farger 💙

    SvarSlett
  27. Kjempe fin eske med herlige ark :)

    SvarSlett
  28. Nydelig eske!! Å Lekkert pyntet!! Liker veldig godt den vintage looken det ble med sverting av kanter og papir .. Å t
    tusen Takk for Tutorial.. Den skal brukes når jeg skal lage eske!! Lekkert altså!!

    SvarSlett
  29. Så stilig, denne,må prøves!! Supert med video👏

    SvarSlett
  30. Kjempe flott eske.
    God idé å bruke kalender ark for mnd

    SvarSlett
  31. Stilig eske, supert med video

    SvarSlett
  32. Flot æske - den glæder jeg mig til at prøve at lave:-)

    SvarSlett
  33. Nydelig eske. Takk for video tutorial 🌟

    SvarSlett
  34. Blir veldig inspirert av alt dere viser oss. IreneR

    SvarSlett
  35. Flott eske og gøy å se fremgangsmåten på video:-)

    SvarSlett