Februarutfordringen

tirsdag 13. februar 2018

Jul i februar

Hei hei :) 
I dag er det min tur til å dele et prosjekt med dere! Og siden det er dagen før Valentine burde jeg kanskje laget et super romantisk kort... Men i stedet for blir det et julekort! 
Det kan jo kanskje være litt romantisk det også! hehe 
I år har jeg et prosjekt gående, hvor jeg skal lage minst et julekort hver måned året igjennom.
Og så langt går det strålende! Så får vi se utover våren ;) 
Håper kortet faller i smak :) 


Kortet måler 5x6" og basen er en papirpose som jeg har kledd med nydelige ark fra Papirdesign sin siste juleserie "Julestemning" ♥ Jeg har pyntet med dies, blomster, dotter og stempeltrykk som jeg har fargelagt. 



Produkter:
Ark:
Julestemning - Juletradisjoner PD17354
Julestemning - Amaryllis PD17350
Julestemning - Julekvitter PD17353
Stempel:
Nisse med lykt PD17336
Dies:
God jul, lang PD17307
Hipp Hurra, Oval PD17236
Vimpel PD17326
Bladkrans PD17331
Blomster:
Julestjerne- rød
Julestjerne - hvit 
Pion - Rød 
Pion - Hvit 
Rufseknopp - Hvit 
Annet:
Dotter - Rød 

Takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ :D

Klem fra 

1 kommentar:

  1. Kjempeherlig posekort! Og den nissen er jo bare så herlig :D

    SvarSlett