Februarutfordringen

tirsdag 12. juni 2018

Babyjente

Hei og hopp! Jeg har et enkelt shakerkort å vise dere i dag, laget med ark fra Velkommen lille venn-kolleksjonen.

Jeg har laget et rundt kort denne gangen, med en bølgekant rundt det hele. Jeg stanset ut kortbasen min dobbelt, så mønsterarket med hjertene i bakgrunnen, og også det som jeg har brukt til rammen på fronten. Jeg brukte en sirkeldie til å stanse ut hull fra det lilla mønsterarket.
Jeg stanset ut ordet Babyjente i det samme mønsterarket som jeg brukte på rammen og fylte shakeren min med små, søte hjerter. Jeg pyntet veldig enkelt med noen lilla dotter.
Innsidene har jeg gjort ganske enkle, med flere bølgekantsirkler og en liten tekst fra et utklippsark.
Baksiden har jeg også gjort veldig enkel, med enda en bølgesirkel stanset ut fra utklippsarket, proppet opp på noen 3D-puter.

Produkter brukt:
Ark:
Velkommen lille venn - Bamse Brakar PD17281
Velkommen lille venn - Tuttelutt PD17285
Velkommen lille venn - Snuppi PD17283
Velkommen lille venn, vol. 2 - Barnedåp, rosa PD18442

Dies:
Baby jente PD17234
Sirkler, bølgekant PD18414

Annet:
Dotter

Shakerkort er enkle og morsomme å lage - gi det en sjanse. Håper du ble inspirert. Stor, kreativ klem fra

1 kommentar: