Februarutfordringen

mandag 23. juli 2018

Eksplosjonsboks

Hei i dag vil jeg vise en eksplosjonsboks jeg har kost med veldig med å lage. Her har jeg brukt de nydelige mønsterarkene En god dose kjærlighet og Skål for brudeparet fra serien Bryllupsfest.


Inni boksen har jeg brukt to forskjelige runde dies - en med bølgekant og en med sømkant og de nyeste nydelige stemplene Ekteskap og Brudepar.


Kaka inni boksen min har en glasur av noe maling som heter Snow-Tex.



Produktliste:

Ark:Bryllupsfest
PD 18444 En god dose kjærlighet
PD 18450 Skål for brudepare
Dies:
PD 18406 Kjære brudepar 2
PD 17311 Sirkel
PD 18414 Sirkel,bølgekant
Stempel:
PD 18387 Ekteskap
PD 18386 Brudepar
Annet:
Div.blomster
Perler

                                                   Kreativ klem fra May-Britt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar