Februarutfordringen

torsdag 26. juli 2018

Jordbær-kort

Hei hei :-)

Sommer, sol, jordbær og ferie,
det hører liksom sammen,
så derfor et jordbær-kort fra meg i dag...


Jeg er litt i overkant glad i disse staffelikortene (easelcard),
så det ble det denne gangen også :-)

Tenkte vise dere hva jeg brukte for å lage jordbær
og jordbærblomster....


For å lage jordbæret, 
stanset jeg ut et hjerte med denne EK-punchen,
og laget hamsen ved å nappe av det grønne på disse
Gardenia papir-blomstene
(resten av blomsten brukes senere en gang...)

For å lage jordbær-blomster,
 har jeg brukt disse hvite Hortensia papir-blomstene og gule dotter.
De grønne bladene rundt, er stanset ut av grønn kartong
 med punchen fra Punch Bunch.


Enkelt og dekorativt, ikke sant?

Håper du også fikk lyst til å leke deg litt
med noen gamle (eller nye) puncher,
og lage deg noen søte jordbær :-)

Fortsatt God Sommer til dere alle :-)
Feriehilsen fra Rita

PRODUKTLISTE:

Ark:

Dies:

Stempler:

Annet:
Dotter gule og grønne

1 kommentar:

  1. Så herlig og fint sommerkort. Jordbær jo sommer. Takk for tips om hvordan lage jordbær😁

    SvarSlett