Februarutfordringen

fredag 21. september 2018

Superenkle små gaveposer

Hei alle sammen..

I dag er det min tur her på bloggen, og jeg har veldig lyst å vise dere noen superenkle små gaveposer. Jeg har laget mine ut fra et ark på 5 x 8,5". Det vil si at av et 12x12"-ark får jeg to poser + papir til overs som jeg kan stanse ut av.


Jeg folder på langsiden på 1", 4", 5" og 8", kortsiden folder jeg til bunnen på 1". Som dere ser så har jeg også laget en liten foldekant halvveis ned på sidene i posen.


Jeg fant frem noen juleark fra tidligere år og den nye elgdieen(den er bare så digg).


Brukte også et enkelt klistremerke på den røde posen, for med så fantastiske ark trenger man ikke så mye mer.


De to blå posene har fått den fantastiske nye dieen "God jul og godt nytt år" på seg, er den ikke bare herlig da dere?


Og så kom den noen nye fantastiske ark i min postkasse i dag. Er ikke disse gule her bare så nydelig og fulle av varme?


For ikke å snakke om den nye hjertedieen og godisdieen. Fantastisk nydelige.


I disse små herlige posene er det mulig å fylle det man måtte ønske av godis, gode ord og mer til.


En perfekt liten vertinnegave når man skal i selskap, kanskje kan man legge en liten sjokoladeklem nedi?


Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Fremtidsdrømmer - Sårbar - PD 18423
Julestemning - Amaryllis - PD 17350
Til ettertanke - Julestemning - PD 15068
Muligheter - En stjerne - PD 16143
Julestemning - God jul til deg - PD 17360
Vennskap - Lykkeklem - PD 18011
Vennskap - Vennskap - PD 18684
Dies:
Elg - PD
Godis - PD 18405
Hjerte 4 - PD 18467
God jul og godt nytt år - PD 18468
Annet:
Klistermerker


Håper du fant litt inspirasjon..
Klem fra


1 kommentar: