Februarutfordringen

torsdag 8. november 2018

Julekort av Vimpeldie

Hei!
Det nærmer seg sakte, men sikkert, mot jul igjen, og julekortene må være klare i god tid!
Her har jeg brukt den allsidige Vimpeldie-en og stanset ut i mønsterark som jeg la dobbel, og får da et dobbelt kort klart til pynting!
Jeg klipte ut pepperkaker og skilt fra et eldre juleark, og har pynta med litt strie, julestjerner, kristorndie, button og dotter. Syns det ble flott, og pepperkakene ser storfornøyde ut! ;)
 Inni har jeg stanset ut to mindre vimpelpaneler, hvor jeg har satt et tekststempeltrykk på den ene og latt den andre være åpen, til egen tekst. Det er i grunnen nok pynt inni.
Produkter:
Ark:
Gledelig jul - Pepperkakebyen PD 16215
Gledelig jul - Julens røde blomster PD 16222
Dies:
Vimpel PD 17326
Kristorn
Stempel:
La roen senke seg PD 18473
Pynt og annet:
Julestjerner, beige bær PD Blomster13
Buttons jul, brun PD 856
Dotter, rød PD 865

Håper du ble inspirert til å komme i gang, eller evt. fortsette, med julekortproduksjonen, du og!

Hilsen fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar