Februarutfordringen

tirsdag 27. november 2018

God jul

Hei og hopp!
Det er ingen hemmelighet at jeg er svak for blå jul og ikke overbegeistret verken for rød jul eller grønn jul. Likevel har jeg laget grønne pakkelapper i dagens innlegg.

Jeg stanset ut tagene med den største dieen i tagsettet Hallo. Den ene tagen stanset jeg ut i hvit kartong, den andre i et grønt ark fra Tur i skogen-kolleksjonen. 

Jeg stemplet god jul med grønt blekk midt på tagen, brukte noen lag med grønne utstansede kranser rundt og limte på iriserende krystaller her og der i klaser på tre.

Den andre pakkelappen gjorde jeg motsatt. Jeg stanset den ut i grønt, og brukte hvit krans rundt. Jeg stanset ut god jul og limte på hvite og grønne perler. 

På baksiden av pakkelappene stemplet jeg Til og Fra fra et gammelt stempel og Juleklem, som er på en av årets nye julestempelplater. 

Produkter brukt: 
Ark: 
Stempler: 
La roen senke seg PD 18473
Dies: 
Granbar, krans PD 17315
Annet:

Håper du fikk lyst til å prøve deg på noen enkle pakkelapper. 
Juleklem fra 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar