Februarutfordringen

tirsdag 7. mai 2019

Du er uimotståelig


Hipp hurra! 16. april ble den flotte mammaen min 50 år, og denne gangen har jeg laget et bursdagskort med sarte lillatoner og søte stemorsblomster.


Jeg har pyntet kortet med kakeserviett, søte blomster og lilla dotter. Jeg har brukt 3D-puter under stempelteksten og tallene for å bygge opp pynten litt.


50-tallet er embosset med fint embossingpulver og stanset ut med de nye diesene som kom i vinter. Kanskje har du liggende dette stempelbrettet (det er noen år gammelt) uten å ha brukt det noe særlig?

Det har jeg, og da Papirdesign kom med passende dies til har det blitt brukt på nesten hvert eneste bursdagskort jeg har laget denne våren :)


Innsiden er enkelt, men pent pyntet med stempel og dotter. Hva synes du om kortet? :)

Produktliste: 
Ark: Vårstemning - Stemorsblomst PD 1900019

Stempel: 100 år PD 18476
Coco Chanel PD18389
Venninne PD18477
Tall PD 13805 
Til henne PD14960

Dies: Hipp hurra oval PD 17236
Tall PD19111

Pynt: Store roser 3,5 cm - Lilla
Hvite roser 1,8 cm - Hvit
Søte blomster - Lys rosa
Dotter - Rosa


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar