Februarutfordringen

fredag 31. mai 2019

Vårstemning

Hei alle sammen.

I dag har jeg lyst å vise dere en ny type kortbretting jeg fant på det store internett. Det vil si at jeg så kort som var brettet som dette og måtte finne ut hvordan.


Fremsiden av kortet er helt enkelt pyntet med noen av mine favorittprodukter, blomster, dotter og klistermerker. Så enkelt og så herlig.


Jeg forsøke å holde fremsiden enkel, selv om jeg oppdaget at jeg hadde tatt arket på opp ned (det merket jeg først når jeg tok bilder). Da sier jeg bare at det skal være slik for mottakeren går mange ganger i mot strømmen og gjør ting på helt andre måter enn alle andre. Da har jeg reddet den også.


Så kommer innsiden, her har jeg valgt ark som står ton i ton med veldig lite mønster. Her ønsket jeg litt rene linjer slik at de to stemplene "grip dagen" og "velg lykke" kom frem (har mistet tall på hvor mange kort jeg har brukt disse stemplene på, de er bare fantastiske).


Siden jeg med min eksamenshjerne hadde glemt å ta bilder av hele kortet åpnet ble det nå i morgentimene (derfor beklager jeg noe dårlig lys).



Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Vårstemning - Stemorsblomster, lilla - PD1900019
Vårstemning - Høyt på himmelen - PD1900021
Vårstemning - Ung dame - PD1900017
Stempel:
Kuleste gutten - PD14920
Fantastisk - PD17250
Dagen i dag er en gave - PD13768
Blomster:
Roser, vintage 
Roser
Annet:
Klistermerker - PD18371
Dotter

Jeg håper du fant litt inspirasjon og får lyst å prøve deg på noe nytt du også.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar