Februarutfordringen

torsdag 14. november 2019

Førjulstid og vottedilla

Kjekt å starte litt tidlig med juleforberedelsene, og disse søte vottene skal bli pakkelapper på noen av årets julegaver :-)

 Koslige til og fra - lapper, festet på pakkene med ei lita klesklype.

Disse var veldig morsomme å lage, og jeg gikk visst litt amok med produksjonen, så nå henger det mange votter på rad og rekke her :-)

Jeg har brukt mange forskjellige ark fra Papirdesign, og har prøvd å få de til å ligne mest mulig på hjemmestrikkede votter. Har bare pyntet enkelt med litt småtteri jeg hadde liggende, og stemplet Til og Fra på baksiden.

Disse lager du mange av på en kveld, så jeg håper du fikk litt inspirasjon, og fikk lyst til å lage noen koslige små votter du også :-)

PRODUKTER:
Ark:
PD 1900193 Julenatt - Julenatt
PD 1900205 Julenatt - Nisseklem
PD 17341 Strikkedilla - Nydelige nøster
PD 17343 Strikkedilla - Flettestrikk
PD 17340 Strikkedilla - Rett og vrang
PD 11602 Vintertid - Fjøsnissen
PD 12711 Mens vi venter - Julestrømpe
Stempel:
PD 1900156 Koselig tid
Dies:
PD 1900064 Vott


6 kommentarer:

  1. Så Søte! alle som en! Syntes de var så fine på kransen også.. selv om de ender opp på en pakke til slutt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :-) Ja, kan pynte opp på litt forskjellig disse her :-)

      Slett
  2. Så fine 😊
    Hvordan har du fått til å trykke ut den mønstrete delen uten det stjernehullet?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :-) Jeg har maskert hullet med noe som maskina ikke skjærer igjennom. Jeg klipte til en bit av ei slik magnetmatte som brukes til E-bosseren min :-)

      Slett
  3. De vottene var sååå fine på kransen ♥

    SvarSlett