Februarutfordringen

søndag 24. november 2019

Tutorial - Toffifee-eske

I dag viser jeg hvordan du enkelt kan dekorere en Toffifee-eske, steg for steg. 



Inni har jeg stemplet med denne søte julebamsen. På stempelplaten er det forskjellige tekster som passer inn i tavlen han holder. Her har jeg stemplet med JULEKLEM.


A: Skjær ut et rektangel på: 19,8 cm x 18,5 cm og lag brettekanter som vist under:


B: Skjær ut et rektangel på 16 cm x 19 cm og lag brettekanter som vist under:


Lim B oppå A som vist på bildet under.


Dekorer så med mønsterpapir inni esken.


Skjær ut to rektangel: 8 cm x 6,5 cm. Lag brettekanter som vist under.


Lim disse på undersiden først. 



Legg så sjokoladen slik at den passer i esken, ha lim på de to resterende, lim sammen.


For at esken skal holdes lukket fester jeg en liten magnet foran på esken,


og en magnet på "lokket". Dette skjules under mønsterpapiret. 


Da er det bare å pynte i vei. 


Her har jeg lagt lagvis med mønsterpapir og kartong.


Til slutt pynter jeg med nissebilde, bling og en julehilsen.


Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
PD 1900199 Skitur
Klippeark - Juleglede 20603
Dies:
Stempel:
Pynt:


3 kommentarer: