Februarutfordringen

torsdag 12. desember 2019

En trekant-eske (med mal)

I dag viser jeg dere en liten trekant-eske, som kan fylles med akkurat det du ønsker. En koslig liten gave eller oppmerksomhet, og så enkel at du rekker å lage flere på ei lita kveldsstund. 

Her ser du hvordan trekant-esken ser ut fra siden når den er lukket.

Forsiden, enkelt pyntet med en button, diecuts og en God Jul-chipboard.

Åpen eske, med plass til en liten julehilsen. Posen med sjokolade er festet med ei sløyfe. Esken lukkes med borrelås.

Baksiden av esken, enkelt pyntet med en God Jul diecut.

Har laget en enkel mal til esken, så dere kan se hvilke mål jeg har brukt, og hvordan jeg har brettet.
Håper dere fikk lyst til å prøve :-)

PRODUKTER:
Ark:
Stempel:
Dies:
Annet:


Jeg skal feire jul på hytta, sammen med den nærmeste familien i år også, så det blir koslig. 
Ønsker dere alle en hyggelig julefeiring, 
kos dere masse med de og det dere liker aller best <3


54 kommentarer:

  1. Veldig fin eske i flotte farver :)

    SvarSlett
  2. Nydelig, dette blir en flott gave :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, så hyggelig at du likte esken min :-)

      Slett
  3. Dette var akkurat det jeg trengte nå... Så Pent det ble.. Og Virkelig en Flott gave å få!. Koselig når noen har brukt litt tid på innpakningen!.. Tusen Takk for tipset!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hjertelig takk, så koslig at du likte den :-)

      Slett
  4. Perfekt til innpakning av marsipanen jeg skal lage med barnebarna senere i dag ��

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Siv, så hyggelig at du liker esken min :-)

      Slett
  5. Så stilig!! Takk for kjempegodt tips :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, så hyggelig at du liker esken min :-)

      Slett
  6. Nydelig! Tusen takk for mal😍

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, bare hyggelig å dele mal :-)

      Slett
  7. Kjempefin og veldig hyggelig å kunne gi bort. 🎅🏻❄️🌟

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, så hyggelig at du liker esken min :-)

      Slett
  8. Very pretty and I like that it's a simple make. Thanks for sharing. Hugz

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you, I am so happy that you like my little giftbox :-)

      Slett
  9. Så fin den var. Koselig å gi bort og koselig å få slike gaver 😃

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, så hyggelig at du liker esken min :-)

      Slett
  10. Svar
    1. Tusen takk, så flott at du liker esken min :-)

      Slett
  11. Kjempefin eske...og supert gavetips. Takk for mal og flott inspirasjon! Hilsen Anita T.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, bare hyggelig å dele mal, og veldig koslig at du liker esken min :-)

      Slett
  12. Koselig innpakning til litt godis

    SvarSlett
  13. Flott eske, og takk for mal. Ha en fortsatt fin adventstid ✨

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, bare hyggelig å dele mal. Kos deg i førjulstiden du også :-)

      Slett
  14. Tusen takk for inspirasjon,flott eske.

    SvarSlett
  15. Tusen takk, hyggelig at du liker esken min :-)

    SvarSlett
  16. Fantastisk julegave! Det ser veldig elegant ut og enkelt å utføre. Jeg vil lage det!) Takk for rådene!

    SvarSlett
  17. Så nydelig. Det mønster arket har jeg strevd med å bruke, men dette fungerte så fint på denne esken og herlig med den buttonsen på lokket

    SvarSlett
  18. Nydelig. Og tusen takk for tipset. Da vet jeg hva jeg skal gjøre ikveld👍🏾😊🌲

    SvarSlett
  19. Veldig fin gave å gi <3 Takk for tipset.

    SvarSlett
  20. Ja dette er ein god ide :)
    So flott den vart med desse mønsterarka :)

    SvarSlett
  21. Denne var smart :))
    Takk for at du deler fremgangsmåte!

    SvarSlett
  22. Åhh, dette var bare skikkelig lekkert! :) Tusen takk for mal.

    SvarSlett
  23. Flott eske. Takk for mal.
    Mh Lilly K.

    SvarSlett
  24. Jøss, den var stilig. Takk for inspirasjon

    SvarSlett
  25. Lekker julegave 🥰 Denne malen må jeg teste ut 😉

    SvarSlett
  26. Disse er så lekre! Må se om jeg får tid til et par sånne! Takk for mal! ❤️

    SvarSlett
  27. Kjempeflott denne😍 Tusen takk for mal❤

    SvarSlett
  28. Like vakkert som vanlig Rita :)

    SvarSlett
  29. Utrolig lekker gaveeske. Denne skal jeg lage i 2020. Tusen takk for Tutorial ♥️

    SvarSlett
  30. Kjempe flott og takk for mal 😍

    SvarSlett
  31. Vakker og takk for mal ❤

    SvarSlett