Februarutfordringen

tirsdag 14. januar 2020

Til deg

Hei alle sammen! Jeg har laget et bursdagskort med juleark... Hvem sier at arkene kun kan brukes til en spesiell sesong? :-) Jeg faller ofte for baksiden av mønsterark og dette er intet unntak. Dessuten passet de jo flott til bamsen :-)

Jeg har brukt mønsterark fra Julenatt-serien, baksiden av Ekorn-arket og Kakebakedag. Stor kakeserviett, button, blomster, krystaller, stjernecharm og trefinér-ord er alle fra Papirdesign. 

Jeg lager ofte kortene mine stående da jeg synes at det gjør seg godt om de skal stå fremme. Motivpanelet er montert på foamtape, men det kom visst ikke så godt frem på bildet.

Innside med skrivefelt.


Følgende produkter er brukt:

Mønsterark:
PD 1900202 Ekorn (bakside)
PD 1900204 Kakebakedag (bakside)

Stempler:
PD 14923 Du er flott

Pynt:
PD 14956 Trefigurer, sommer
PD 1900055 Digger deg, button
Stjernecharm
Krystaller, gull
Kakeserviett
Roser: Hvit 18mm12mm
           Brun 12mm
           Hvite knopper
           Tulipaner


Ønsker alle sammen en super dag! :-)


1 kommentar:

  1. Jeg bruker også ofte innsiden... synes de er roligere. Dette var skikkelig flott. Å arkene ser ut som om de var laget til bamsen. Det med stående kort må jeg bruke oftere ser jeg. Det var Flott!

    SvarSlett