Februarutfordringen

tirsdag 25. august 2020

Årets første julekort

                                 

Hei alle sammen! I dag har jeg faktisk et julekort å vise frem. Det er nok årets første. Like greit å komme i gang med de også... :-) Jeg hadde en idé som måtte testes ut: snøkrystall, glitter og blå ark er jo ikke feil! :-)


 
 
 
 


Jeg har brukt ark fra Julenatt-serien. Jeg har malt med utvannet Gesso oppå arkene slik at fargen blir litt dusere. Så har jeg stanset ut ulike dies i kartong og mosegummi. Noen diecuts er dekket med glitter og noen er svertet med Distress Ink i tillegg. Noen av bærene er også dekket med Glossy accent for litt mer effekt.

Kortet stående. Det lille panelet er montert på foamtape for litt dimensjon. Ellers er både snøkrystallen og teksten stanset ut flere ganger og limt oppå hverandre.

Litt vanskelig å ta bilde av glitteret, men snøkrystallen, teksten og bærkvistene er dekket med glitter. Har dyttet diecut'ene nedi Versamark-puta og helt Distress-glitter over.

Her ser man litt bedre effekten av flere lag diecuts limt oppå hverandre. 

Innsider med stempler fra samme stempelplate - La roen senke seg. Kvistene er stemplet med grå stempelpute og tekstene grå og mørk blå over (krever bruk av stempelplattform).


Følgende produkter er brukt:

Mønsterark:
PD 1900197 Julemorgen

Dies:

Stempler:
PD 18473 La roen senke seg



1 kommentar: