Februarutfordringen

søndag 17. januar 2021

Tutorial på ryggsekk

 Jeg har laget en ryggsekk til en som er glad i øl, og da er disse nye arkene med øl tema helt perfekte.
Jeg har laget sekken av en vanlig pose som jeg har pyntet med de nye mønsterarkene. Jeg har ikke oppgitt noen størrelse på posen da dette varierer veldig, og at du kan bruke forskjellige størrelser ut i fra hvor stor du vil sekken skal være.

Det du trenger til å lage sekken er en pose, mønsterark, bånd til reimer, spenner, splittbinders, knapper, og det du vil pynte sekken


Første steg er å brette til posen, og skjære til paneler av mønsterark. 

Kutter hjørnene på lokket av sekker og panelet som skal være der.

Slik ser den ut når du limt på panelene. Panelet til baksiden venter jeg litt med.


Klipper til passelige lengder på båndene og limer de fast på baksiden av sekken. Lager hull til splittbindersen, og  da er det klart til å sette på spennene.






Reimene limes fast på panelet bak på sekken.


 

Skjær ut lommen til sekken, tilpass den ut i fra hvor stor sekken er, og hvor stor du vil den skal være.


Fester på en borrelås for å få lokket til å være lukket

Da er sekken ferdig og klar til å pyntes slik du vil ha den. 
(Det er også fint å lage den sekken til turglade folk)

Håper dette ga inspirasjon til å lage din egen sekk!

Produkter
Ark
Dies
PD1900280 - Vinflaske
PD17240 - Gratulerer




Fin og kreativ søndag til dere!


10 kommentarer: