Februarutfordringen

fredag 6. september 2024

Afternoon tea

 

Dere er klar for litt sommerblomster mens vi venter på høstnyhetene? Dette konfirmasjonskortet er laget til en konfirmant som har valgt afternoon teaparty som tema for sin konfirmasjonsfest. 

Benyttet muligheten til å stable kopper og pynte med blomster på forsiden av kortet. 

De rosa bokstavklistremerkene har jeg tonet litt ned med skolekritt. 


Utklipte blomster har jeg montert delvis med 3D-limputer for opphøyet effekt som gir litt liv til kortet. Sommerfuglene gir jeg en liten brett på midten, monterer jeg med lim under bretten og stiver opp vingene ved å smette en liten selvklebende halvperle innunder mot kroppen. 


Inne i kortet har jeg laget en gavelomme ved hjelp av nok en utstanset kopp, for å holde på temaet for kortet. 




Produkter:

  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar