Februarutfordringen

mandag 20. desember 2010

JuleLO - Tusen takk bestemor og bestefar

Ok på denne tok jeg litt av kan man si! Vet ikke hva som gikk av meg hihi! Har jo sett flere har laget så vakre "wreaths" aner dessverre ikke hva vi kaller det på norsk. Sånn er det å være oppvokst i flere land, har noen hull i ordforrådet mitt hihi! Men ihvertfall julepynt til døra! Ja dere forstår når dere ser LOen. Så tenkte jeg, veeeel kan jo lage det som en ramme og ikke så voldsom og tykk da. Her er resultatet, var sykt gøy å prøve ihvertfall. Og faktisk ikke for tykk å ha i en plastlomme.Meeen kanskje litt ulikt hva jeg bruker å lage, og det er jo bare supert å prøve ut noe nytt :P




Arkene jeg har brukt er:

Hjertebank, Julehilsen, Elise (baksiden er med notene) og så det grønne arket jeg bare ikke husker hva heter. Har ikke klart å finne det heller, men dobbelsidig og vakkert! Ellers har jeg brukt Papirdesign sine vakreste blomster og blader:)

Jeg har også laget et Dåpskort, men kan ikke oppdatere det før etter 2 juledag. Vil jo ikke at mottakeren skal se det riktig enda:)

Håper alle får en nydelig jul, kanskje til og med litt ro og fred i romjula til litt scrapping og kortlaging! Det er en kjekk tid å pusle med slikt ja♥

Førjulshilsen fra Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar