Februarutfordringen

mandag 14. februar 2011

Flere kort

Endelig har vi fått nett igjen hjemme!! Jippi.

Så nå kan jeg dele noen av de siste kortene jeg har laget.
Jeg fant ut at jeg hadde lyst å prøve litt nytt, så jeg trålet
siste utgave av Ett Trykk, og har bare laget kort jeg ikke
har prøvd før. Sammen med nydelige ferske ark,
ble det riktig så nytt.

Først har jeg laget et teltkort.
Jeg har brukt arket Bukett (begge sider).
Motivet er fra klippearket Blomster.
"Gratulerer med dagen" er fra arket Bygdetun.



Det neste kortet heter Joy-fold-card.
Felles for alle disse kortene er at de er veldig vanskelig
å få avbildet ordentlig......

Her har jeg brukt arket Fuglesang (begge sider).
Motivet er fra klippearket Blomster.
Teksten er fra Bygdetun og rosene er fra Papirdesign.



Inni har jeg også brukt litt av arket Eføy.



På det siste kortet har jeg brukt arket Eføy (begge sider)
Først må jeg si at min "around the page-punch" ikke var ideell
til denne typen kort, da mønsteret er litt stort, men det
det jeg hadde for hånden. Mye måling og kutting,
men gøy å lage.
Gratulerer-båndet er også fra Papirdesign.



Og sånn ser det ut når man åpner det.



Det var det jeg hadde i denne omgang.
Mere kommer etterhvert.
Ha en fin kveld i kulda!
Klem,
Lise

1 kommentar: