Februarutfordringen

søndag 20. februar 2011

Påskeforberedelser og guttebursdag


Jeg har dekorert en eggekartong som jeg har lagt et par hjemmelagde kjøkkenkluter inni. I utgangspunktet hadde jeg bestemt meg for å bruke forsiden av arket "Påskekyllinger", men har forelsket meg helt i den lekre grønne baksiden.. Det passet jo godt til motivet fra klippearket "Påske" synes jeg og.

Guttekort er noe herk å scrappe synes jeg, men jeg fant et nytt ark jeg tenkte kunne passe godt til dette formålet..

Det gamle arket "konfirmant, gutt" har nå fått en kul bakside som er fin til guttekort.
Alle de ulike mønstrene er fra ett og samme ark - helt genialt!
Av det ene arket fikk jeg noen rester, og lagde et kjapt restekort av det. Båndet er også fra Papirdesign.
Ha en strålende og kreativ søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar