Februarutfordringen

lørdag 17. september 2011

Ser æ streng ut nu mamma?

Wiii jeg koser meg jeg såå med alle de vakre nye arkene til Papirdesign. Jeg fikk endelig lekt litt med serien fra i sommer. Lekre som bare det! Og så hadde jeg en bildeserie av Mia som jeg har klødd i fingrene for å scrappe. Så kom en genial skisse hos Skissedilla, som passet perfekt syns jeg!! Jeg leverte ikke, jeg er elendig med frister hehe. Men Papirdesign og Skissedilla hjalp meg å få det rette uttrykket vil jeg si♥


Jeg har som alltid lekt med mine malinger og mister, litt silkepapir og medium. Men så måtte det til noen Papirdesign produkter for å gi det rette resultatet hihi! Så jeg har brukt: Arkene Fioler er blå og Svalene er søte. Så måtte jeg jo ha endel stempler på, stjernene fra en av Gratulasjonsplatene (som jeg aldri blir lei av hehe), grunge rammene som er bak bildene er fra konfirmasjonmotivene. Men jeg har bare brukt rammene fra motivet. Dato og måned er også stempler fra Papirdesign. Pluss alfaene under bildene er en eldre serie med alfabet stempler fra Papirdesign. Genialt at de har Æ, Ø og Å og flott størrelse til LOer:)Halvperlene er også fra Papirdesign og de finns i de fleste fargepaletter og i fire størrelser. Her har jeg brukt en av rosa farvene i forskjellige størrelser:)

Nå skal jeg hive meg over juleserier, kjære vakre vene altså! Her får man følelsen av julefeiring når DT pakken kommer fra Line. Jeg blir nærmest euforisk hver gang, og veldig takknemlig!!

Scrappeklem fra Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar