Februarutfordringen

mandag 5. september 2011

To spente små

Jeg har flere bilder fra fjorårets jul som ikke er scrappet, og et obligatorisk oppstillet bildet foran juletreet ble neste bilde ut...

Bakgrunnspapiret til dette bildet var ikke spesielt vanskelig å finne blandt alle de nye julepapirene... - Det måtte bli baksiden av "Englekor". Men så var det resten da... Prøvde ut mye, men synes det ble litt for likt det jeg andre jeg har laget i det siste. Så begynte jeg å legge noen av de små stripene som er øverst på arkene, under bildet, og plutselig hadde jeg et lite juletre der og..

Jeg er fullstendig forelsket i de søte pippene fra arket "Høytid", og der er tagen også fra. Tallene er klippet ut av "Potpurri" fra i fjor.

Det må jo være litt glitter og stas på juletreet, så da brukte jeg litt av den nye blingen Papirdesign nå kommer med. Brukt også endel av de nye halvperlene.

og når jeg først var i gang måtte det nesten bli litt blonder rundt også;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar