Februarutfordringen

fredag 25. november 2011

Jule Postkasse må man ha♥

Ja her går det unna på juleproduksjonen. Hvert år liker jeg å lage et litt større prosjekt som brukes som pynt. Tidligere år har det vært et juletre med muligheten til å telle ned til jul, de små julehusene, Julebok,  julekurver m.m. I år fant jeg denne kule videoen på Youtube http://www.youtube.com/watch?v=0RRX63lDwKY og den er laget fra Pysseltagen. Da jeg så dette tenkte jeg, at jeg MÅ bare lage en med papirdesign arkene. Englearkene med brev på er jo perfekt til en postkasse jo!

Jeg er ikke den flinkeste med mål hehe, men tror til og med PD designer Lise ville vært stolt av meg knis! Dette var virkelig gøy, og jeg har lyst å lage opp flere slike.

Det meste som er brukt på denne Postkassen er Papirdesign produkter utenom tråden til banneren, ordet Julepost, charmen og kartongen. Det var ingen problem å finne nok ting å ha på denne postkassen fra Papirdesigns julekolleksjon. Stjernene i hvitt må jeg nesten forklare, det er fra PD sitt stempelbrett. Men jeg har laget dem til som stæsj i tillegg. Har jeg sagt før hvor mye jeg digger det stempelsettet hihihi! Se hvor perfekt det englemotivet passet til arkene. Det er samme motivet men fra klippearket Nostalgi. De klippearkene er bare så vakre og god kvalitet♥
Her er et par nærbilder av prosjektet:
Arkene som er brukt heter: Englebarn, Julebukett, Julekveld og Juletags er klippeark på ene siden og mønsterark på andre siden (genialt) Bling, halvperler, roser og bånd er selvfølgelig også Papirdesign :)

Da skal jeg fortsette min juleproduksjon, det er så kos hvert år♥ Håper alle er trygge i kveld når stormen her i nord smeller til. Her er alt sikret og vi planlegger en rolig kveld med tente lys og familiekos. Ha en flott helg og ikke minst en flott første advent :)

2 kommentarer: