Februarutfordringen

onsdag 15. mai 2013

My Precious girl, you glow you shine

Hei i dag vil jeg vise dere en Lo hvor jeg har både lekt meg med litt medium og kost meg med mine favoritt produkter fra Papirdesign. Som nevnt av flere så er mai måneden hvor vi deler våre favoritt produkter fra Papirdesign. Og jeg må få si dette er virkelig vanskelig. Jeg er så glad i dem alle sammen og de hører liksom sammen, hver og en hihi. Men jeg har klart å begrense meg til tre favoritt produkter.

Today I want to show you my favorite PD products. It has been difficult picking any, but I narrowed it down to three things. They are Chipboard hearts and stars, Papirdesign Patterned papers and finally Papirdesign stamps. The stamps I use alot!

Det er disse:

Chipboard hjertene og stjernene er virkelig flotte og jeg bruker dem mye

Det neste er såklart arkene til Papirdesign og når jeg fikk dette arket mellom hendene laget jeg noen hvinelyder ja!

 

Også dette konfirmasjonsarket er Fantastisk! Se så perfekt de passer sammen. Og motivene på dette arket passet så godt til mitt tema.

Det siste jeg MÅ ha med er PD stempler. Jeg bruker dem like mye på LOer som jeg gjør kort.
Både rammen og teksten er PD. Er de ikke flotte ♥

Så til Loen jeg har laget med mine favoritt produkter/Here is the layout I made using my favorite products:
Jeg har lekt både med Stensiler, diverse medium for å få LOen til å skinne og glitre alle veier hihi. 
I have used stencils and some mediums to make this layout really shine.

Disse små hjertene er også PD stempel :) Halvperler, Chipboard stjerner og de fleste blomstene såklart også PD./ The itty bitty hearts are also Papirdesign, they are made from a stamp. The flowers also are Papirdesign except one from Prima and one I have made myself on the right.

Til sist vil jeg bare minne på Bloghoppen! Har du ikke rukket å være med enda så er det enda to dager igjen♥ / Also want to remind you all about our Bloghop. There is still two days left, come join us!

Ha en flott dag alle sammen!
Hjertelig hilsen 
Linn

3 kommentarer:

  1. Denna var flott, Linn!! Jeg ser at vi er begge to like begeistret for lilla :-) Klem!!

    SvarSlett
  2. Kjempefin LO!
    Og for et NYDELIG bilde da <3

    SvarSlett
  3. Veldig fin LO, og jeg hadde ikke tenkt at det arket kunne brukes slik! Og hærlig bilde!:)

    SvarSlett