Februarutfordringen

onsdag 25. desember 2013

DIY lykt laget av blikkboks

God Jul alle sammen, jeg håper dere har så langt hatt en nydelig julefeiring.

Jeg har virkelig vært i lage-selv-hjørnet denne mnd. Både lykter, adventslys og nå denne blikkboksen. Men det er virkelig tiden for levende lys. Mørkt ute, da lyser det så vakkert og varmt inne med lys i kriker og kroker ♥

Merry Christmas everyone! Hope your day is wooonderful and bright! Here I have made a light using a tin can. I love making DIY things. When it is so dark outside it glows so wonderfully in my window♥

Alt brukt på blikkboksen er fra Papirdesign :) All products used are from Papirdesign :)

Her med blitz så dere får se skikkelig alle detaljene :) / Here is a picture with the flash on so you can see all the details :)

Love Papirdesign hearts! I have just had some paint and glitter on them :)

Da håper jeg dere har det virkelig koselig resten av dagen./ I hope you all have a wonderful Christmas ♥

Blessings from Linn

4 kommentarer:

  1. wow.. så nydelig.. Får så lyst til å lage selv.. Både du Linn og alle dere andre i papirdesign er så utrolig dyktige og inspirerende.. Fortsatt god jul til dere alle ♥

    SvarSlett
  2. Denne var kjempe lekker! Takk for inspirasjonen :)

    SvarSlett
  3. Nydelig! Hvordan i all verden har du fått til slike hull??

    SvarSlett
  4. Tusen takk alle sammen <3

    Wenche: Jeg brukt en nal til hullene nede, tror det heter det hihi? Og de store oppe brukte jeg Crop a dilen min. Måtte trykke endel ganger og lirke litt så kom de ut etterhvert :) Skulle gjerne hatt den svære Crop A dilen tror den kunne laget store hull i hele boksen :)

    SvarSlett