Februarutfordringen

fredag 13. desember 2013

Et lite julekort

 Hei alle sammen! 

Cathrine her, for å vise dere hva jeg liker å sysle med i ledige øyeblikk nå før jul. Jeg elsker nemlig å lage små julekort, og kan kose meg med dette leeeeenge. Da går jeg inn på scrapperommet mitt, hører på julemusikk, og puster helt ned i magen. Bare koser meg. Ikke stresser, tenker, baker, vasker, eller forsøker å rekke noe som alikevell er uviktig. Rett og slett bare roer helt ned og kjenner at; joda.. det blir jul i år også. Ren terapi :-)
---------

Hi everyone!
I just love making small christmas cards to my friends. It makes me relax, and gives me a warm feeling inside. I escape into my own little world, and clear my mind. No stress, no shopping, no cleaning or baking. Amazing ♥ Just peace in mind. 


Jeg tok en oval chipboard og trakk den med et bilde fra et av Papirdesigns bildeark. Gav det hele en liten dusj glimmer mist. Det sees spesielt på bildet under.
---------

I used a oval chipboard and glued a piqture from one of Papirdesigns cutting sheets on top. 
I sprayed the card with some Glimmer mist afterwards.

Materialliste:

PD-13837 Julehilsen/ Vintage Jul
Oval chipboard   
PD-10603 Bildeark/ Juleglede
Miniroser og blomsterknopper
Julerose
Diverse bånd fra Brun båndpakke
PD-12688 Stempel/ Reinsdyr

Over til julekalenderen

 Skisse dilla-du har vunnet dagens kalendergave, så ta kontakt på post@papirdesign.no. Merk melding med luke 11, så får du premien i posten snart :-)

Dette er dagens Julekalendergave. Legg igjen en liten kommentar, og bli med på trekning av denne båndpakken fra Papirdesign :-)


Ønsker dere alle ei herlig adventstid! 
Når dere har mulighet, gjør som jeg... lag søte små julekort, stress ned, og gled noen med en koselig liten hilsen :-) 

Stor klem fra Cathrine

15 kommentarer:

  1. Vakkert, en glede å gi og en glede å få ;-)

    SvarSlett
  2. Så søtt kort! Og ein dæsj med glimmermist er ofte det lille ekstra som skal til :)

    SvarSlett
  3. Kjempefine små kort :) Gratulerer til skissedilla som har vunnet 2 dager på rad :)

    SvarSlett
  4. Your ornament is just beautiful!

    SvarSlett
  5. Kjempefine , deilig terapi å få sitte å pusle med slike ting ja :)

    SvarSlett
  6. Visst är det härligt att bara försvinna in i pysselvärlden en stund! Fint litet kort!

    SvarSlett