Februarutfordringen

mandag 1. september 2014

Septemberutfordringen

September allerede!!! Det betyr at vi har en ny utfordring til dere.
Ulrika har lagd to superflotte skisser til oss denne måneden, og det er en for kort og en for layouts:-). Du står selvfølgelig fritt til å tolke kortskissen til en layout - og motsatt også..




I denne posten får du inspirasjonsbidrag etter layoutskissen. Om et par uker får du se hva vi har lagd med kortskissen.


Marianne:
Det er lenge siden jeg har lagd noe skikkelig "blomstrende", men med masse nye lekre blomster i hus kunne jeg ikke dy meg, og jeg storkosa meg til den flotte skissa!!
Produkter:
Ark: PD 10632 Treverk, PD 14894 Blomsterduft, PD13753 På rad og rekke, PD 10535 Mormors hage.
Stempel: Ord til deg
Blomster: Kirsebærblomster, Roser 3cm lilla, roser 2,6 cm gul kant, søte blomster- hvite, rufsete blomsterknopper hvite og lilla, Asalea- lilla, lilla batikk, liten hortensia med perle - lilla. 
Annet: Chipboardtekster, krystaller - lilla, Doilies, 15cm., Blonder, 3D-puter


Renate:

Jeg har mikset ark fra intet mindre enn fem forskjellige kolleksjoner! Og mesket meg med alskens herlige blomster, Papirdesign har kommet med mye nytt!
Produkter:
Ark: PD 13840 Betong, PD 11578 Lykke til,  PD 14937 Kalender 2015, PD 12661 Rutinert
PD 14893 Vakre blomster og PD 14897 Accessories
Stempel: PD 12665 Små ord og PD 13764 Lille frøken
Annet: Chipboardhjerter og krystaller
Blomster: Store flater roser lys brun, store hvite nelliker, mellomstore flate tofargede roser, miniroser i to forskjellige orange toner og lys brune, hvite blomsterknopper

Elisabeth:

Jeg skal innrømme at jeg sleit litt med skissa, og brukte nokså mye tid på å få et resultat som lignet noe på skissa. Jeg har holdt meg til lag, plassering av pynt og antall bilder i hovedsak. Hva er vel livet, og hvertfall scrappelivet, uten noen utfordringer:


Jeg har brukt:
 Lille dåpsgutt.
PD 13848 Fargeblyanter, bakside
Data-Lykke
Bokstavklistermerker
Dotter
Roser, store og små
Buttons

Våre inspirasjonsbidrag til kortskissen må du altså vente med å se, men du står fritt til å starte med dine tolkninger til både layouts og kort. 
Du må gjerne delta i andre konkurranser også, men det skal være noe nytt. Vil du bli med i trekningen av månedens premie, må du også passe på å bruke produkter fra Papirdesign;-).
(bilde av premie kommer etterhvert)

Last inn ditt bidrag under her. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar