Februarutfordringen

mandag 8. juni 2015

Sommersmil

God mandag:-)

Her i vest minnar forsommaren mest om haust, og me lengtar etter varmare dagar. Så då måtte eg berre mimra litt fra ferien i vinter og scrappa to glade frøkner:-)


Med dette flotte bakgrunnsarket fra serien Forventning, var resten av layouten enkel å sette sammen. Eg har hatt litt markeringstape på bakgrunnen som eg har dratt litt gesso over. 
Så har eg stansa ut hjerter i ulike størrelser og spredd utover. 

Eg elsker den nye trepynten til Papirdesign og dette blei ein perfekt tittel. 


¨

Produkter

Ark: 
Forventning - PD14889 Trevegg
Stille natt - PD14984 Nissegenser
Lykke - PD 13744 Pip Pip, PD13747 Søte små fugler

Trefigurer: 
PD14954 fugler
PD14956 sommer

Chipboard hjerter 
Buttons
Rosa kirsebærblomster
Kakeserviett PD13817

Ha ei super veka, og håpar det blir sommar snart:-)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar