Februarutfordringen

tirsdag 5. januar 2016

FAVORITTGUTT

Godt nyttår alle sammen :) 
Håper alle har hatt en flott feiring sammen med familie og venner,
og at dere er klar for et kreativt år sammen med oss her på Papirdesign bloggen! :D
Jeg gleder meg hvertfall veldig til et nytt år og nye prosjekter!
Denne gangen har jeg laget en layout med papirer fra den stilige serien Mann er mann ♥ 


Layouten måler 12x12" og  bakgrunnsarket jeg har brukt her er blitt en stor favoritt ♥ Det er bare så utrolig lekkert, og nydelig farge på! Som alltid har jeg griset litt på bakgrunnen med mousse og mist! 


Clusteren min har jeg laget med flere tøffe papirer fra serien Mann er mann, osteklut, buttons, klistremerker og dotter. I tillegg har jeg stemplet litt på bakgrunnen min :) 


Produktliste:
Ark: PD 15118 Mann er mann - uteboden, PD 15116 Mann er mann - Beste pappa,
PD 15119 Mann er mann - Bart med fart
Stempel: PD 13771 Piler, PD 12665 Små ord
Annet: PD 15046 Klistremerker - Perfekt, Dotter - lyseblå, Dotter - Mørkeblå, Buttons - Beste dagen


Klem fra 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar