Februarutfordringen

tirsdag 19. januar 2016

VINTER

Hei og hoppsan :)

Titter innom i dag for å dele en layout jeg har laget.
Opprinnelig laget jeg til skisse utfordringen vår, men midt underveis tok plutselig layouten en helt annen vending enn jeg egentlig hadde planlagt :P Det er rart hvordan det pleier å bli sånn! hehe! 
Men jeg tenkte jeg skulle vise den frem til dere likevel, for selv om den ikke ble som planlagt ble jeg ganske fornøyd :) 


Layouten måler 12x12" og bakgrunnsarket mitt er fra serien mann er mann.
Det er jo veldig populært med pynt i kork, så det var jo helt supert å få et papir med kork motiv!
Digger dette arket, det er bare rett og lett råkult!
På bakgrunnen min har jeg lekt med mousse, maling og mist!
I tillegg til at jeg har slått meg løs med kule stempler ♥ 


Det ble en liten cluster denne gangen som består av bilder, klistremerker, dotter, tittel i wood veneer, osteklut, chipboard, litt mosegummi, og en tekst sirkel :) Tittelen min har jeg embosset med hvit. 

Produktliste:
Ark: PD 15117 Mann er mann - Arbeidsmann
Stempel: PD 13775 Skyer, PD 13765 Go'gutten, PD 13771 Piler
Annet: PD 14955 Trefigurer - vinter, PD 14939 Klistremerker - hverdag, Dotter Hvit


Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Klem fra 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar