Februarutfordringen

tirsdag 29. mars 2016

DU ER SUPER

God tirsdag og vel overstått påskefeiring :)
Håper alle har hatt noen nydelige dager sammen med familie og venner ♥
Kanskje noen har scrappet litt i påsken?
Det har hvertfall jeg gjort! Masse god tid til scrapping! ♥ 

Denne gangen ønsker jeg å dele to ganske forskjellige layouter med dere :)

DU ER SUPER
Med en gang jeg såg dette mønsterarket i den nye kolleksjonen Muligheter viste jeg nøyaktig hvilke bilder jeg ville scrappe! Jeg tok i fjor noen bilder av guttungen inni et rør, og jeg såg for meg at de bildene passet godt til dette stilige arket :)

Bakgrunnen har jeg laget med å stemple med embossing. Syns det ble stilig med hvitt for å duse ned bakgrunnen akkurat rundt clusteren min :) For å få inn litt farge laget jeg clusteren min med turkise ark fra den nye kolleksjonen. Disse arkene er en stor favoritt her i huset ♥ 

Tittelen er stanset ut med den nye diesen "du er super". Som pynt har jeg brukt chipboard stjerner og stickers. 

Produktliste:
Ark: PD16149 Muligheter - murstein, PD16145 Muligheter - tro på deg selv,
PD16147 Muligheter - Naturligvis brun, PD16144 Muligheter - i dine sko
Stempel: PD13772 ABC, PD13776 Chevron, PD13788 Bakgrunner
Dies: PD15134 Du er super
Annet: PD15046 Klistremerker - Perfekt, Chipboard - stjerner

*********************************************************************************

KJEKKAS 
Jeg leste på nettet et plass at for å få frem ekte smil hos barna på bilder burde man fortelle de noe fint.
Enten noe fint om de, noe gøy man skal gjøre i lag eller si hvor mye de betyr for deg.
 Ikke bare si "smil", "appelsin", "is" osv.
Men det du sier må selvfølgelig være genuint og ha en verdi for barnet.
Jeg tenkte jeg skulle prøve det ut, for jeg har en gutt som er veldig god på falske smil.
Og jepp! Det fungerte ;)
Det ble noen fine bilder med ekte nydelige smil på :D
Men jeg tenker at en skal passe seg litt for å gjøre det hele tiden, for da "bruker" en det litt opp!
Så forsett med å få barna til å si "is" og andre ting for å lure frem et smil eller to..
Selv om det noen ganger blir falske smil :P 

 Papirene jeg har brukt er fra den nye serien Muligheter :) Og bildet er et av de bildene som ble resultatet av "ekte smil" fotoshooten ♥ Til pynt har jeg brukt chipboard stjerner som jeg har dabbet svart og litt stempeltrykk som jeg har klippet ut.
Produktliste:
Ark: PD16143 Muligheter - en stjerne, PD16151 Muligheter - Blomsterdrøm
Stempel: PD13800 Kamera, PD13788 Bakgrunner, PD13776 Chevron
Annet: PD15045 Klistremerker - moroklump, Chipboard - stjerner, 3D lim puter

♥♥♥

Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk litt inspirasjon til å være kreativ ♥




1 kommentar: