Februarutfordringen

lørdag 5. mars 2016

Når man møter veggen..

Jeg har fått låne et bilde av noen som ikke ville legges ut i all offentlighet - så bildet ser dere ikke, men håper resten taler for seg..
Her er det faktisk bare brukt ett av de nye arkene i "Muligheter" - nemlig det tøffe mursteinarket. 

Jeg fant også frem det gamle mursteinsstempelet til Papirdesign - det passet jo godt inn her.. Har også stemplet noen stjerner på litt av en rest som ble igjen og klippet ut. Stjernene er festet med de gode 3D-putene til Papirdesign. Jeg har også lurt inn et bakgrunnsstempel med stjerner på..

Produkter:
Ark: Nye muligheter-PD16141 Murstein.
Stempel: PD13778 Lin og mur, Stjernestemplene er også fra Papirdesign, men jeg fant ikke navn..
Klistremerker: Brunt og sort alfabet, "Idyllisk", "morroklumpen"
+ 3D-puter

Det var alt for meg i dag.. Ønsker alle en riktig god helg.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar